Caballero culpa a Xunta e Deputación da "situación complexa" da Fundación Provigo, á que deben 112.000 euros

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, culpou á Xunta de Galicia e á Deputación de Pontevedra da "situación complexa" que atravesa a Fundación Provigo, e riscou de "morosos" a estes dous organismos que, segundo apuntou, deben 112.000 euros á fundación.

En declaracións aos medios tras visitar as obras de reforma da rúa Areal, o rexedor vigués explicou que na reunión do padroado da Fundación Provigo celebrada este mércores aprobáronse as contas e constatáronse as dificultades económicas deste ente --participado polo Concello, Xunta, deputación, Cámara de Comercio, Confederación de Empresarios, Novacaixagalicia, outros organismos e empresas privadas--.

A este respecto, denunciou que o Executivo económico ten unha débeda de 52.000 euros dos anos 2009 e 2010, mentres que a deputación debe 60.000 euros dos mesmos exercicios. A esas débedas súmase, sinalou Cabaleiro, "que ten que poñerse ao día coas cotas de 2011", ademais dunha débeda "incobrable" de 24.000 euros por parte dunha empresa privada.

"A Xunta e a deputación incumpren as súas obrigas e son uns morosos", apostilou Caballero, quen explicou que, dentro dos próximos 20 días, a fundación volverá reunirse para decidir que facer cos "socios morosos". A estes socios, pediulles "que decidan se queren seguir cooperando ou non e, en todo caso, que paguen o que deben".

Por outra banda, o alcalde precisou que o xerente da fundación, José F. Armesto, cesará en xullo debido a que ten que volver ao seu posto no conselo Económico e Social de Galicia, xa que a praza sae a concurso e corre o risco de perdela. "Hai unha ameaza dende o CES Galicia. Non é unha actitude cooperativa", sinalou, ao tempo que matizou que Armesto sen compensación económica, ao contrario que o seu antecesor, Rubén López, que cobrou unha "indemnización escandalosa".